Fredag - en väldigt lugn sådan.....

God morgon, fredag! 
 
Det känns konstigt det här..... Jag är själv hemma, Elias och Simon är iväg på förskolan, P jobbar, så hela huset är tomt och väldigt väldigt tyst. Konstigt.... Men, skönt. Nu ska jag ta dagens första kopp kaffe och njuta lite till.    ;) 
 

foto taget med min iPhone

 
 
 
Idag står för övrigt städ och donande här hemma på schemat, posta iväg brev till Försäkringskassan (hmm.... är väldigt sent ute men bättre sent än aldrig?), besöka vårdcentralen för ett blodtryck nu på förmiddagen, samt ett besök ytterligare tillsammans med Simon i eftermiddag då han ska lämna blodprov. Dessutom ska jag, Elias och Simon packa så att vi ikväll kan åka ner till mina kära föräldrar och hälsa på över helgen. Om ingenting kommer emellan kommer även kusin Oskar upp, vilket fått småkillarna att längta ännu mer.     :) 
 
Men nu, en kopp kaffe. Ha en bra fredag, alla! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!