En morgon med väntan

God morgon! 
 
Här har vi denna morgon med spänning väntat på spolbilen, och vi väntar fortfarande. Klockan halv åtta skulle spolbilen ha varit här, och klockan åtta visade det sig att bilen stått utanför fel adress sedan sju imorse och då ingen öppnat dörren åkt vidare på nästa jobb. Typiskt, P som varit uppe sedan klockan fyra-fem imorse och kunde ha släppt in killen när som imorse egentligen. Så, efter lite omplanering kommer spolbilen komma någon gång under förmiddagen, och det viktigaste är att den kommer så att vi får avloppet rensat, tidpunkten spelar ingen roll. 
 
Just nu är det mys i soffan till Bolibompa-morgon som gäller, och sedan får vi se lite vad vi hittar på. Jag måste se till att under dagen föra över kort och filmer från min iPhone då den är helt full och inte går ta kort med längre. Det går inte ens att uppdatera programmen heller, vilket jag upptäckte när jag skulle uppdatera Spotify och den stannade av mitt under och nu inte går att använda. Sedan har vi en del 'borden' att ta tag i, så vi får se vad det blir.
 
 
 
 
 
 
Nu, lite fortsatt mys i soffan. 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!