En måndag hemma......

 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Denna måndagsmorgon vaknade Elias upp med 37,6graders feber. Inte mycket, men så pass ändå så att han känner sig ynklig och inte orkar mycket alls. Eller, gjorde inte det förrän han fick Alvedon i sig som han själv ville ha. Mina planer var från början att idag först åka till vårdcentralen och ta blodtryck, för att sedan åka in till stan och handla lite till mig. Men, istället blir jag hemma med Elias. Simon är iväg till förskolan och jag stångas med mitt dåliga samvete. Jag hade gärna haft honom hemma idag men då han inte alls tycker om vårdcentralen och blir orolig när vi är iväg trots att det är mig man tar blodtryck och prover på, vilket i sin tur stressar mig, så är det bäst att han idag är iväg och leker på förskolan. Dessutom försökte jag övertala honom om att vara hemma med mig och Elias idag, men han ville absolut iväg och leka med kompisen K och då fick det bli så. (Ni ser, jag försöker verkligen övertala mig själv att jag gjort rätt val nu.) 
 
Så, en dag hemma med Elias, som just nu pysslar, blir det idag. Snart ska vi iväg till vårdcentralen och jag hoppas att allt är som det ska, med både mig och knyte. 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!