En dag till......

Ska bara kort kika in här innan det är dags att krypa ner och ta natten. Dagarna har denna vecka hittills sett likadana ut: medan Elias har varit på förskolan har Simon och jag varit hemma, myst och bara varit, och eftermiddagarna har vi tillsammans med Elias sedan spenderat i lugnt tempo. Jag har varit trött, och det känns som att jag bara går och väntar. Men, jag vet inte vad det är jag väntar på; att värkarna ska sätta igång? att vi ska ringa efter barnvakt, allt ska klaffa och vi ska iväg till förlossningen? att allt är över och jag ligger med ett knyte på BB? att vi hoppar två-tre veckor fram i tiden, är hemma med ett litet knyte och jag har lite mer ork att leka och busa med Elias och Simon igen? Jag borde byta inställning och istället passa på att mysa och lägga på minnet dessa dagar då det bara är jag, Elias och Simon, för snart kommer verkligheten se helt annorlunda ut. Men, jag är trött..... och bara väntar....... 
 
Så, jag ska krypa ner och hoppas på en till natt med bra sömn. Trots sin hosta sov Simon faktiskt bra härom natten och en natt till med bra sömn, för jag vaknade heller inte på sju (!) timmar, vore underbart. Imorgon bitti kommer spolbilen (heter den så, tro?) och Elias och Simon kommer ha fullt upp att följa vad som händer här hemma. Spännande saker!      ;) 
 
Nu, sova.
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!