Kallt ute - varmt och skönt inne....

 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Måndag igen och här har vi haft en morgon med minusgrader. Elias och Simon är som vanligt på förskolan och jag måste säga att den här årstiden är svår när det kommer till ytterkläder. Jag tror att jag har bunkrat upp med allt från T-shirts, regnställ, fleece-kläder till vinteroverall på förskolan. Den här lille killen vill helst spendera denna måndag här, i sin mammas famn. Då får det bli så, i två timmar till i alla fall. Mys i soffan inne i värmen.    :) 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bloggat från soffan. 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!