Iväg på skogsutflykt


foto taget med min iPhone 



Då är Elias och kompisarna på förskolan iväg på skogsutflykt igen, och denna morgon har Elias packat med lite fika som ska intas under utflykten. Jag hoppas de får en mysig tur. Tyvärr kommer fikat ej intas i kojan som barnen byggde förra veckan, vilket var tanken från början, då de sett björn i skogen en bit bort. Så, bäst att ta det säkra före det osäkra och välja en annan skog. Jag hoppas de vid tillfälle får möjlighet att återvända till sin koja dock då Elias verkligen sett fram emot att fika där. 

Lagom när jag hämtade Elias och Simon från förskolan igår gick solen i moln, så istället för lekparkshäng hade vi en dans-eftermiddag här hemma istället vilket var kul det också. Idag är solen framme igen och jag hoppas på en fin dag igen. Härliga höst.    :)

Hoppas ni får en fin tisdag! 
Bye! 


Kommentarer
Postat av: susanne

Isabell hade också sett fram emot det och under helgen var hon orolig att hon också skulle bli sjuk, men än har hon klarat sig. Jag och Valter är nu piggare men än är inte orken som den borde.

2013-10-15 @ 11:23:38

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!