Denna lördag blev inte riktigt.......

Denna lördag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig från början då vi hade planerat in att träffa vänner i eftermiddag, men istället har jag varit iväg till en hälsocentral inne i stan och fått penicillin mot urinvägsinfektionen som jag har åkt på. Inte alls kul. Så, idag blir en lugn dag hemma och jag försöker mest bara orka med att vara. Jag hoppas att penicillinet börjar verka fort, även om läkaren sade att det tar ett par dagar, så att jag slipper det här. Fy...... Knytet, som fick följa med in till stan, skötte sig dock jättebra och sov sig igenom hela turen. Sötnöten. 
 
I och med att vi fick planera om har Elias i alla fall varit iväg och lekt med sin kompis G en stund efter lunch, så han är nöjd. Nu blir det som sagt bara vara. 
 
Hoppas ni får vara friska och får en bra lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Drick mycket tranbärsjuice det hjälper!

2013-10-06 @ 08:22:04

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!