Dagarna går och det är.......

Dagarna går och det är redan fredag. Vi har inte gjort mycket alls under denna vecka; Elias och Simon har varit till förskolan som vanligt måndag-onsdag, jag har varit hemma med Noel, Noel och jag har varit iväg på en shoppingtur, Elias har byggt med Lego mycket mer än tidigare, och igår var jag ordentligt trött på tvåårstrotsen som Simon kör med. Snälla snälla låt den gå över snart! Igår kväll somnade Simon med feber, men idag är han pigg igen utan feber och jag hoppas att vi får hålla oss friska här. 
 
Idag ska vi ägna dagen åt städ och plock. P slängde imorse in en karrébit i ugnen på 80grader, så ikväll blir det pulled pork till middag. Gott, hoppas jag.  
 
Vår söte lille kille här hemma som växer för fullt: 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!