Alldeles för många dagar sedan.......

Åh, nu är det alldeles för många dagar sedan jag skrev här, och vi (jag och småkillarna) har hunnit vara hem till mina kära föräldrar och hälsat på över helgen, Elias har varit på simskola, och jag hade en ta-igen-mig-dag igår då krafterna tog helt och hållet slut efter bara tre-fyra timmars sömn under natten till söndagen. Jag ska inte säga att det är mycket som händer nu, för det är det inte, men den här baby-bubblan som jag och P befann oss i när Elias föddes har vi inte hamnat i utan bara direkt i verkligheten - och jag saknar den..... 
 
Idag har vi åter underbart höstväder ute, solen skiner och det är jättehärligt. Imorse när jag var uppe en vända vid sex-tiden var det mörkt och dimma ute, men solen hittade fram tur nog. Alldeles om några minuter ska Elias och Simon hämtas på förskolan, och med sådant här fint väder får det bli lekparken efter mellanmålet. Så får det bli. 
 
Äppelträdet i höstfärger här hemma: 
 
 
 
 
Hoppas ni mår bra och att ni har en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!