Fullspäckad dag och nu kvällsmys

Idag har det varit en, minst sagt, fullspäckad dag på jobbet. Inte det att jag vill klaga, för jag tycker om att ha saker att göra på jobbet. Mycket hellre det än att inte ha något att göra alls. Men, det tar på krafterna att vara igång hela tiden, och idag har jag hoppat in och vikarierat för fyra av mina kollegor och som sagt haft fullt upp. När jag åkte hem vid fyra-tiden var jag så trött och verkligen längtade efter att få komma hem med småkillarna och få mysa med dem. Och, det har jag gjort.

När jag hämtade på förskolan möttes jag av en glad Elias och glad Simon som var ute, och det är alltid lättare att mötas av glada småkillar än trötta kinkiga ena. Idag ville Elias absolut visa mig att han kan åka på en liten säck nedför snöhögen, så det gjorde han. Jag fotograferade så klart.     ;)  

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Jo, sedan blev min humor totalt sågad av några elever jag hade idag. De tyckte inte alls om Gabriel Iglesias, stå upp-komikern som jag nämde igår, och jag får helt enkelt konstatera att vi alla tycker olika.      :) 

 

Hoppas ni har haft en bra tisdag. Och, inte är fullt lika trötta som jag är ikväll.    :) 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!