VAB-onsdag

God morgon! 
 
Idag har vi åter VAB-dag, en feberfri dag innan förskola imorgon igen (såvida febern inte dyker upp igen, eller Simon åker på samma sak), och det är jag som blir hemma med småkillarna. Egentligen hade jag hoppats på att ta en halv VAB-dag idag, men då det inte gick att ordna får jag äran att leka med Elias och Simon hela dagen. Här har vi börjat dagen med Duplo-bygge och Elias har byggt ihop ett torn högre än han själv som han är stolt över. Simon bygger på han också. Dock är Simon mer intresserad av att panga ner Elias bygge, så Elias vaktar den noga här. Söta småkillar.  
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
 
Vi får se vad denna onsdag bjuder på. Just nu är det lite smått molning ute, jag hoppas solen kikar fram snart. Nu, lite tornbygge och kaffe. Elias torn är vid det här laget mycket högre än när jag knäppte kortet.     ;) 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!