På väg hem......

Då är vi på väg hem igen efter att ha spenderat en skön midsommarhelg uppe i stugan. Idag var det sagt att det skulle regna, och visserligen gjorde det det i förmiddags, men solen hittade fram och vi har haft en fin dag. Med en massa städ. Hur kan det bli så mycket att städa på bara några få dagar?! 
 
Lagom tills vi skulle åka hem plockade Elias en fin bukett med blommor till mig, och jag blir jätteglad varje gång det händer. Älskade kille. Den står dock kvar på bordet i stugan och jag hoppas att jag får en bukett här hemma också någon dag.      :) 
 
 
 nedersta bilden via Instagram - iamisvarld 
 
 
 
 
Bloggat i farten i bilen genom Sundsvall. 
(Publicerat dock straxt innan Gävle på grund av dålig mottagning längs vägen hem....) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!