Ett snabbinlägg med sommarkänsla....

Ett snabbinlägg bara. Dagarna rullar på så pass att jag inte hinner med att blogga. Arbetsdagen är i alla fall slut och nu återstår endast sju arbetsdagar och sedan är det sommarlov. Tänk, sju dagar och sedan sommarlov i två månader. Jag längtar! Idag bjöds det på lite sommar i form av jordgubbar, glass och grädde på arbetslagskonferensen, gissa om det var gott. Och, imorgon är vi lediga. Underbart!       :)


bilderna via Instagram - iamisvarld 

 

 

Hoppas ni har det bra. Njut av kvällen! 
Bye!

 


Kommentarer
Postat av: susanne

gott med jordgubbar måste snart köpa några och äta. vet inte om mitt sms kom fram igår. Men jag tycker vi fixar något från dom som vill vara med, känns konstigt annars tycker jag. Vi är hemma imorgon om ni vill träffas en stund. min bror kommer på kvällen.

2013-06-05 @ 19:15:41

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!