En solig skön lördag!

Tänk att Simon ibland känner på sig att mamma, och pappa också för den delen, behöver sovmorgon. Så var det imorse, och vid kvart i åtta tyckte han att det var dags att vakna. Så skönt! Speciellt då jag fått gå upp två svängar för att trösta våra småkillar inatt.

Denna förmiddag har vi ägnat åt att planera fortsatt bygge av altantrallen, och just nu är P och Elias in till stan för att köpa ytterligare material så att vi kan fortsätta. Simon sover lunch och jag, ja jag sitter och njuter i solen på altanen, lyssnar på radio och bloggar. Känns helt ok. Börjar dock bli lite varm så jag måste nog in och ta lite glass för att svalka lite. Härliga sommar!       ;)


bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Bloggat i farten från solstolen på altanen. 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!