En lugn söndag....

Vi har en lugn söndag här. Jag fick sovmorgon till klockan nio imorse och medan Elias under förmiddagen var över till granntjejen var P ute med Simon, vilket gav mig tid att ge mig på tvätten en stund. Skönt. Trots sovmorgon och lugn dag är jag dock trött idag och gör inte många knop alls. Nu är P iväg på ett ärende/möte, och jag och småkillarna är ute på gården. Simon och jag hejar på medan Elias cyklar. Idag lär han sig svänga. :)

foto taget med min iPhone 

 

 

Bloggat i farten.
Hoppas ni har en skön söndag. 
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!