Vecka 29 är här

Måndag och vecka 29 är här. Hela långa veckan är Elias iväg på en efterlängtad semester, plötsligt är det lite tystare i huset och vi har bara en liten Simon som får all vår uppmärksamhet. Det känns lite konstigt. Jag vet inte hur många gånger jag redan denna morgon och förmiddag har hunnit tänka på vad Elias nu troligtvis gör. Men, samtidigt är det väldigt mysigt att bara leka med Simon här hemma och vi har lekt restaurang (medan jag drack mitt morgonkaffe), lyssnat på musik uppe på Elias rum och bara varit vi två.       :) 
 
För övrigt gillar jag skarpt Simons T-shirt som han har på sig idag. Mummu hittade den på Ullared när de var ner dit förra veckan, och den är så härligt somrig och neongrön. Bra köp. TackTack!     :)
 
Söte killen som får all vår uppmärksamhet denna vecka. Och titta, han vet redan vart han ska ställa sig när han ska fotograferas.   
 
 
 
 
Nu lek med tågbana. Men, jag får inte riktigt vara med då Simon 'kan själv'.      ;)  
Ha en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!