Restaurang Höga Kusten

Det har i stort sett regnat här hela dagen och vi har mest bara varit i stugan. Efter mellanmålet hade vi dock bestämt oss för att åka iväg på en liten tur för att dels åka och hämta nya fyrhjulingen efter första servicen, men även för att komma iväg lite. Lagom vid sex-tiden insåg jag plötsligt att jag började bli hungrig och behövde mat, och P bestämde lite snabbt att vi skulle testa på Restaurang Höga Kusten - och åh så nöjda vi är! 

Restuarang Höga Kusten har verkligen bra service där servitörerna kan det här med att servera, det är inga problem att beställa något vid sidan av eller ändra sin rätt lite, och maten var riktigt god. Både Elias och Simon åt med god aptit, Elias sin hamburgare och Simon sin fläskfilé, för att inte tala om förrätten Nacho-tallrik som vi mumsade i oss, och även P och jag var riktigt nöjda. Dessutom är utsikten härlig, även en regnig och molnig dag som denna. Vardagslyx som vi gärna unnar oss!       :) 

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Elias har även nu ikväll sagt att han tyckte om maten, vilket är ett bra betyg. Så, är ni någon gång i närheten av Höga Kusten och det är tid för middag, eller lunch för den delen, så rekommenderar vi Restaurang Höga Kusten helt klart. Tips Tips.      ;) 

 

Bye for now! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!