Onsdagskväll och juli-månads sista dag.....

Onsdagskvällen är här och även juli-månads sista dag. Jag tycker det nyss var första juli och jag att jag hade en hel sommarmånads njutande och bara varande framför mig, men dagarna går alldeles för snabbt och jag skulle gärna vilja ha en sommarmånad till med sol, bad och bara vara. Kan man på något sätt få det...? Hursom var det skönt att vakna upp till strålande solsken imorse, efter gårdagens regnoväder, och trots att det har blåst en del har det varit skönt att vara ute.  
 
Här uppe i stugan har det blivit lugnt efter att alla tremänningar och familjer har åkt hem till sitt. Det är bara vi kvar och idag har småkillarna, speciellt Elias, gått och sett fram emot att mummu och ukki ska komma upp. Under tiden de har väntat har P och Elias börjat måla stugan lite smått, sedan har småkillarna turats om att åka gräsklippare med sin pappa samt tagit turer på fyrhjulingen. 
 
Måste säga att Simon börjar greppa det här med att vänta på sin tur nu. Idag satt han glatt på stolen här uppe vid stugan och hade koll på sin pappa och storebror när de körde gräsklipparen nere på ängen. Bra att han lär sig. Söte kille.      :) 
 
 
 
 
 
Nu är det dags att krypa ner och sova, och jag hoppas hoppas att jag får en hel natts sömn inatt. (Även om jag nu inte tror på det riktigt, men hoppas kan man.) Jag har mer och mer ont i händerna nattetid då de domnar av och jag ser verkligen fram emot att slippa denna värk när knytet kommer om sju veckor. Elias sover för övrigt i husbilen med mummu och ukki, som kom ikväll, så gissa om han är glad.      :) 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

vet inte om du använder det, men finns handleds stöd att köpa som gör att man håller handen sträckt, har använt till och från under flera år. Funkar bra tycker jag och det blir mindre myrkryp i händerna på natten när man ska sova.

2013-08-01 @ 16:55:15

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!