Now You See Me

Vi har varit på bio ikväll! Dessutom gillade både P och jag filmen vi såg, Now You See Me, så det kunde inte varit bättre. En smart film som man får tänkta till kring och försöka låta bli att luras av. Jag gillar Morgan Freeman, och han och de övriga skådespelarna var riktigt bra. Jag ska inte säga för mycket, men jag gillar sådana här filmer. En helt klart sevärd film!
    
 
 
 
 
Under middagen här hos mina kära föräldrar ikväll satt vi och pratade om filmer och att det var länge sedan vi var på bio, jag och P. Jag räknade lite och kom fram till att det var 1,5år sedan, nej 2år, nej över 2år sedan som vi var iväg senast. Tänk, över 2år. Vi har inte varit på bio sedan Simon föddes. Så, idag var det dags och småkillarna fick lite hux-flux vara kvar själva hos mummu och ukki tillsammans med kusin Oskar när vi åkte iväg. Och, det hade gått jättebra att lägga Simon. Elias är det inga problem med, han klarar av att sova utan oss. Men, vi var lite spända på hur Simon skulle hantera det och det hade inte varit några problem alls. Så skönt! Nu får se vi se om vi hinner med fler filmer denna sommar. Måste passa på de två månader som är kvar innan knytet kommer.      ;)
 
Nu sova.
Nighty-Night!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!