Idag orkar jag inte......

Idag orkar jag inte ta det annat än lugnt. Redan imorse när jag vaknade hade jag ont i magen, både upptill och nedtill, och trots en hel del vila känner jag av magen fortfarande. (Tänk att småkillarna så tydligt märker av när det är allvar och att mamma behöver vila. Idag lekte de helt själva en bra stund under förmiddagen, flyttade runt på sina leksaker från en hylla till en annan och jag kunde vila i soffan så att den värsta värken släppte.) Kan gårdagens promenerade i Furuvik ha tagit så på krafterna tro? Visserligen var jag jättetrött igår kväll, men jag hade räknat med att en natts sömn skulle räcka för att vila upp mig. Hursom, en lugn dag hemma blir det idag. Att få sova lunch samtidigt som Simon och Elias sover/vilar är guld värt, och jag undrar om jag inte ska fortsätta med det hela sommaren även om jag missar några soltimmar mitt på dagen.         ;) 
 
Morsdagblomman som jag fick står idag som tyngd på filten på altanbordet som blivit en koja. 
 
 
 
 
Hoppas ni har en skön torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!