Välkommen 2013!

Då är årets första dag snart slut. Efter att ha vinkat HejDå till P på morgonen har jag och småkillarna spenderat dagen hemma. Vi har verkligen inte gjort mycket alls, vi har byggt tågbana både uppe och nere, myst framför TVn, lekt restaurang (Elias lagade mat och Simon och jag åt), dansat, vilat, myst, och bara varit. En skön nyårsdag.     :)

Igår kväll klagade Elias över ont i örat, så pass att han vaknade innan tolvslaget och fick Alvedon mot smärtan (samt fick vara uppe och se fyrverkerierna då han ändå var vaken). Även imorse klagade Elias över ont i örat, och hela dagen har han haft lite lite feber. Även Simons näsa har börjat rinna, så han är också förkyld. Egentligen hade vi tänkt resa lite och hälsa på vänner nu sista jullovsveckan, men istället håller vi oss här hemma och tar nog bara kortare turer när det behövs. Stackars småkillar som är sjuka. 

Kvällen har jag spenderat framför TVn med datorn i knät samt tända ljus. Lite ensamt, och jag längtar redan tills P kommer hem. Nu är det dags att krypa ner bredvid en varm Elias som sover i vår säng inatt, och jag hoppas hoppas att våra småkillar blir friska snart. Gärna imorgon.


 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

Nighty-Night! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!