I och ur en båt.....

Jag har verkligen saknat min kamera. Först var den iväg en vända till Kina, och efter det har den legat oladdad en vecka så jag har inte kunnat använda den. Men, nu så! Nu kan jag fotografera, och vilka bättre att fotografera än våra småkillar.      :) 
 
Jag får väl hålla med om att alla lekställen är bra lekställen. Eller? Elias och Simon tycker det är väldigt kul att kliva i och ur båten. Eller, pappersåtervinningslådan som P och jag tycker att det är. Söta småkillar!     ;)  
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!