Gråt, gnäll och målarverkstad.....

Det är fredag, klockan är inte ens lunch och..... ja..... fram tills nu har vi haft bra dagar. Idag vet jag inte riktigt vad det är med Elias, men han gråter och gnäller för minsta lilla motgång och drar saker ur händerna på Simon (vilket han absolut inte får göra). Jag börjar redan nu tröttna på att avleda och ser verkligen fram emot att småkillarna ska sova lunch så att jag kan samla lite kraft och energi. 
 
Ett avbrott i gnällandet hade vi när Elias och Simon målade, och med vässade pennor passade Elias på att måla fyrverkerier. Ända sedan nyårsafton, då vi såg fyrverkerierna inne i Gävle och sedan sköt egna här hemma, har Simon varit helt fascinerad av fyrverkerier och sagt 'PAOOO' och gestikulerat stort med händerna. Och, minst några gånger varje dag har han tittat på den lilla filmsnuttet P filmade på nyårsafton. Elias är inte lika fascinerad, men ville ändå måla fyrverkerier idag. Visst ser man vad det är!     :) 

 

 fotograferat med min iPhone 

 

 

Nu är det lunchdags, och under den halvtimma som det har tagit att skriva detta inlägg (med diverse avbrott) har Elias skrikit av sig verkar det som och är åter på gott humör. Jag hoppas att lunch och lite lunchvila ger oss en bra eftermiddag. 

 

Hoppas ni får en bra fredag! 

Bye for now! 

 


Kommentarer
Postat av: P

Paaaoooo :)

Vi är på nytt superlyxigt hotell i World Trade Center.
Bor på våning 68 av 80 möjliga.
Ska ut och äta med någon investerare nu sen sova. Rätt trött ikväll, somnade 06:30 tror jag och klev upp 08:50.
Så jag somnar nog ikväll. Jag delar dessutom rum med Kaj ikväll så jag ringer nog inte mitt i natten..

puss gumman!

2013-01-04 @ 13:38:53

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!