En bra torsdag.....

Idag har vi åter haft en bra dag, även om Elias började gnälla på eftermiddagen vilket inte är helt optimalt då det är när jag är som hungrigast och har minst energi. Efter att ha varit iväg en kortis till affären stannade Elias ute för att skotta lite, vilket gav mig en chans att laga mat och hämta krafter och nu efter middagen är det full fart igen på oss alla.      :)

Simon har haft mer ork idag, även om han inte riktigt har ätit som han brukar. Förhoppningsvis är han ännu piggare imorgon och snart helt frisk.

Nu är det torsdagsbad som gäller och sedan ska vi nog sova alla fyra. Jag har kommit fram till att det bästa, när P är bortrest, är att släppa alla måsten och bara vara med Elias och Simon. (Så, jag har varken städat eller plockat alls och det ser ut därefter.) Att gå och lägga sig samtidigt som småkillarna är också skönt då det ger mig en chans att få nya krafter inför morgondagen. Så klart.      ;)

 

 

Hoppas ni har haft en bra torsdag. 

Bye Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!