Babykväll på BarnensHus

Ikväll blev det shopping på BarnensHus som hade Babykväll mellan kl.19-21. Jösses så mycket folk det var, så pass att kön till kassorna började vid ingången och gick genom hela butiken. Gissa om jag är trött nu. Men, jag fick med mig det vi skulle ha: en ny hel resesäng (den vi hade i stugan gick sönder i somras), två nya pyjamas till Simon i stl.92, samt ett nytt Didrikson regnställ till Elias. Bra när summan är lika med det vi sparade då priserna var ordentligt nedsatta. Me like! Att jag sedan även fick med mig annat smått (födelsedagspresenter till Elias) är en helt annan sak.      ;)

Dagens shopping:

 

bilder via Instagram - iamisvarld 

 

Bloggat i farten. 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!