Äntligen helg!

Det är äntligen helg! Jag undrar om det inte var det jag skrev även förra helgen? Men, nu är det verkligen skönt när helgen kommer och man kan låta jobbet vara i några dagar. Att dessutom få sluta jobbet medan solen fortfarande skiner (även om den inte var uppe särskilt länge utan var på väg att gå ner) känns även det lyxigt.

 

Idag när jag kom hem möttes jag av en glad Simon som först åt lite mellanmål och sedan ägnade han och jag en stund åt lek med lego. Tänk att något så enkelt kan vara så roligt. Inte för att vi lekte särskilt länge då Elias vaknade till i soffan i den vevan, men just lek har vi inte hunnti med under veckan då det bara blivit bus om kvällarna. 

 

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Om en liten stund ska vi åka in till stan och unna oss middag ute, för att sedan ta en lugn och skön fredagskväll här hemma. Om jag har tur somnar jag inte redan klockan åtta utan hinner med lite film och fredagsmys med P.  

 

Hoppas ni får en skön lugn fredagskväll, ni med! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!