Nu är det söndagsmorgon i alla fall......

hihihii..... Nu är det söndagsmorgon i alla fall. Jag vet inte hur jag egentligen tänkte igår förmiddag när jag skrev inlägget, men det kan ha varit fredagen hemma med småkillarna som fick mig att bli smått förvirrad. Söndagmorgon, och vi packar in det sista i husvagnen idag för att om ett tag bege oss iväg på en veckas tur med husvagnen. Elias är pigg och har bara lite hosta, inget spår av febern mer vilket är skönt. Simon verkar också vara frisk, och hans vänstra öga varken rinner eller guckar. Det gjorde den inte igår heller. 
 
Det ska verkligen bli jätteskönt att komma iväg under dagen, och bara få vara i en hel veckas tid utan krav. Dock är jag inte helt vän med husvagnen vi har hyrt, och vi får se hur vi får till det med utrymmen, garderob, Simons sovplats och så. Det blir säkert bra, bara vi får klura lite.
 
Nu, morgonkaffe med svärfar som är förbi och hälsar på. Småkillarna har fullt upp med att måla teckningar åt farfar.     :)   
Hoppas ni får en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

trevlig resa

Svar: TackTack. Hoppas vi får hålla oss friska nu bara. Ha en bra vecka ni också.
kram!
Ami

2013-02-24 @ 09:19:09

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!