Hosta och värk.....

Jag vet inte vad jag har åkt på, men jag hostar något alldeles förfärligt, så pass att det smakar järn i munnen och gör ont i bröstet. Dessutom värker kroppen, framför allt från midjan och nedåt. Fy, för att vara sjuk. Jag får vara glad över att jag inte har någon jättehög feber, för det är det som saknas för att det ska vara någon av influensorna som går nu? Eller? Hursom, ända sedan jag hämtade småkillarna på förskolan har jag legat i soffan och inte orkat med någonting alls. 
 
På jobbet idag började Kärleksveckan. Jag beundrar alla 12-13åringar som vågar ställa sig på scenen i aulan inför hela skolan och uppträda, och invigningen av Kärleksveckan bjöd på en massa underhållning imorse. Får se hur jag mår imorgon, om det räcker med att sova i tio timmar samt stoppa i sig x antal Alvedon imorgonbitti och åka iväg och jobba. 
 
Annars mår småkillarna och P bra, även om alla är trötta här idag. Några minuter till, sedan ska vi krypa i säng och ta kvällen. 
 
Hoppas ni mår bra. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!