Ge mig styrka.... och kaffe!

MadreMia, vilken natt. Jag antar att jag, efter att ha sovit gott i några nätter nu, får räkna med en-två oroliga nätter som denna så att det blir balans. Inatt har Simon sovit oroligt och vaknat gråtandes x antal gånger, och det kan hänga ihop med att han håller på att bli förkyld. Sedan har åter högerhanden värkt inatt, så jag vet inte riktigt hur jag har legat. 
 
Nu är det en vanlig arbetsdag som gäller och vi får se vad den bjuder på idag. Bara två, eller tre, veckors jobb kvar.      :) 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!