En tisdag med lite blommor.....

 
 
 
Det är svårt att dra sig härifrån. Vi är fortfarande kvar uppe i stugan och bara är, men idag ska vi packa ihop och sedan åka hem ikväll. Elias och Simon överraskade mig lite med en varsin liten blombukett i morse. Söta fina småkillar. Jag blir lika glad varje gång och suger åt mig.     :) 
 
Nu är det lunchdags och medan Simon sover lunch ska nog jag, och förhoppningsvis vill Elias hjälpa mig, stapla lite ved som P har klyvt. Bra att få undan saker som ska göras. Sedan som sagt, är det städ och packning som gäller idag. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!