En härlig söndagsmorgon!

God morgon!
 
 
 
P och jag har druckit morgonkaffet ute idag, med sällskap av Elias och Simon, och åh så härligt varmt det är redan! Vi har svårt för att bestämma oss för om det är dags att börja dra sig hemåt redan ikväll, eller om vi ska stanna någon natt till. Oavsett hur vi gör ska vi i alla fall fylla på vår lilla pool (båt) med nytt vatten och sedan kan småkillarna plaska så mycket de vill medan vi donar på med diverse, P och jag. 
 
Medan vi drack morgonkaffet, P och jag, ville både Elias och Simon passa på och fotografera med vår kamera, så de fick göra det. Elias vet hur man ska göra och han knäppte kort på sin pappa och lillebror. Simon fick jag hjälpa lite genom att hålla upp kameran, men det blev ett bra kort på Elias ändå.      ;) 
 
 
 
 
Avslutar med ett kort på dagens småkillar. Elias ville ha skjorta på sig imorse, och för en gångs skull hängde Simon på. Givetvis var jag tvungen att ta ett kort på dem, våra fina småkillar. Dessutom hade Elias hittat en pinne som han lekte med och givetvis skulle Simon också ha en pinne, typ, och hålla upp den som storebror gjorde. Älskade killar!       :) 
 
 
 
 
Hoppas ni får en skön härlig söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!