Det är söndagskväll och semestern börjar......

Det är söndagskväll och semestern börjar smått ta slut, nu har vi bara en veckas sommarlov kvar. Tänk att sommarlovet har gått så fort!?! Jag hade tänkt hinna med så mycket under sommarlovet; exempelvis som att träffa vänner, fika, ta lek-dater i lekparken, åka linbana uppför Skuleberget, ta en båttur här i närheten, besöka Rövarbyn så att småkillarna fick springa runt och leka, bada i Furuvik etc etc etc, men jag kan bara konstatera att det inte blivit så. Vi skulle nog gärna fortsätta ha sommarlov i några veckor till om vädret fortsätter vara så härligt som det har varit.
 
I förmiddags gick vi ner till vår lilla strand för att bada och jag kan bara konstatera att mina killar är mycket kaxigare än jag då de badar utan problem, medan jag går ut tills vattnet når låren och sedan vänder. Jag var i alla fall badvakt medan Elias och Simon plaskade på. Och ja, jag hade hela tiden koll på Simon som gick utan sinpuffar i vattnet, även om det är långgrunt. (Hans gick sönder härom dagen och vi har inte hunnit köpa nya än.) 
 
Det är fint här uppe i stugan..... 
 
 
 
 
 
Nu är det sova som gäller och imorgon börjar sista sommarlovsveckan för oss. 
Nighty-Night!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!