Då så...

De senaste dagarna har vi inte gjort mycket alls, jag och småkillarna, förutom att vänta ut de 48timmarna och hållit tummarna för att ingen annan åker på magsjukan. Imorse klagade Simon på magont när han vaknade, men det kan ha berott på att han helt enkelt var hungrig, för än så länge har ingen av oss andra åkt på magsjukan så jag hoppas hoppas att vi klarat oss.     

 

Igår eftermiddag, efter att 48timmars karantän-tiden hade gått ut, åkte jag och småkillarna en kortis till förskolan för att säga hej och förbereda oss inför vardagen som börjar på måndag. Elias fixar det här med förskola enkelt och vet vad som gäller, men för att vara på den säkra sidan ville jag åka förbi så att Simon skulle se lokalerna och vara lite förberedd, han också. Och, varken Simon eller Elias ville gå hem igår utan stanna kvar och leka på förskolan, vilket bådar gott inför måndagens start. Både igår kväll och idag har båda pratat om att de vill till dagis och leka med sina kompisar, så vi hoppas på en bra start. 

 

bild via Instagram - iamisvarld

 

 

 

Idag blir vi hemma och donar på hemmaplan. Nu är det lunch som gäller, och medan jag har fixat och donat inne har Elias och Simon tagit sig lite förrätt i form av röda vinbär. Perfekt!     ;) 

 

Hoppas ni har en skön bra lördag! 

Bye for now! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!