Ute en sväng till....

Vi tog en liten promenad nu i eftermiddags också och jag säger det igen, så underbart väder det är ute idag!     :) 

 

Elias orkade med en liten cykeltur ändå, så vi tog oss iväg till en närliggande frisersalong och bokade tid åt både Elias och mig nästa vecka. (Det är hög tid att göra något åt min utväxt och Elias vill också friseras.) Sedan har vi fortsatt banka is på gården och medan jag lagade middag fortsatte Simon att leka på den lilla torra ytan som finns på altanen då han ville vara ute ännu mer. Tänk så underbart när all snö och is smält undan där, då är det bara att öppna dörren till altanen på morgonen och låta småkillarna leka där ute och själv ta en morgonkaffe i solen medan de leker.       ;) 

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Givetvis ville Simon hemma även provsitta storebrors cykel och imorgon måste vi hämta hem Elias lilla trehjuling så att även Simon kan börja cykla runt på gården. Underbara vår!      :) 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!