Frukost....

God morgon!

Lugna och sköna lördag- och söndagmorgnar tycker jag nog mest om att leka restaurang med våra småkillar. Jag sitter vid köksbordet och blir serverad frukost, denna morgon ägg&bacon-frukost med kaffe och grädde, medan jag sitter och dricker mitt eget kaffe bredvid. Perfekt!      :)  

 

foto taget med min iPhone 

 

 

När Simon och jag klev upp i morse snöade det ute, men nu skiner solen och jag hoppas att den lilla snö som ligger på uppfarten smälter undan snabbt. Annars tar vi det bara lugnt här hemma idag. Simon vaknade med feber, så vi får se hur han mår under dagen och om det är förkylningsfeber eller något annat.  

 

Ha en skön söndag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!