Två nätter i rad har......

Två nätter i rad har Simon vid tre-tiden (tror jag att det är, men egentligen har jag ingen koll då jag har varit så toktrött och inte kikat på klockan) haft skrikperioder och inte alls kunnat somna om. När han vaknar till nattetid brukar han också smacka och vilja dricka vatten, men ibland händer det att smackandet är halvhjärtat och då får han inget vatten då jag tycker att det är dags att vänja av med vanan han har. Hursom, både inatt och natten före har han gråtit och skrikit, smackat, somnat till för att vakna och gråta och skrika igen. Gissa om det tar på krafterna. I alla fall på mina, Simon dock håller igång på morgonen som han brukar och somnar sedan skönt efter att ha fått i sig lunch. Rackarns lille kille. Vad skrikandet beror på vet jag inte? Tänder på G? Han har en tand upptill om ännu inte kommit igenom riktigt, så det kanske är den? Eller, så sover han oroligt då han håller på att lära sig något nytt och måste processa det på något sätt? 
 
Hursom, det är åter en trött Ami här. (Undrar om jag för resten av mitt liv kommer att vara trött då det känns som att jag är det mest hela tiden nu för tiden?) Idag måste jag på allvar börja plocka med saker till på lördag och få koll på saker och ting. På väg hem från dagis, Elias är där även idag då han var hemma i tisdags, stannade jag till utanför den lilla butiken intill då jag såg att de fått en sändning varor och bad dem lägga undan kartonger åt mig. Så, nu blir det plock och imorgon kan jag hämta kartongerna och sortera. 
 
Hoppas ni får en bra tordag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!