Torsdag innebär ÖppnaFörskolan......

Torsdag innebär ÖppnaFörskolan och dit har vi varit denna förmiddag. Idag var det åter väldigt väldigt lugnt där med bara en liten kille med sin mamma, så Elias och Simon har kunnat leka fritt med precis det de velat. Elias var brandman som vanligt och hade ordentligt med utrustning på, medan Simon lekte i huset och upptäckte sedan även rutschkanan (som jag dock ej hann knäppa kort på). Elias bjöd även på hamburgare, majs, bubbelvatten i flaska och kaffe medan jag satt och fikade.     :) 
 
 
 
 
Nu sover faktiskt båda småkillarna och jag ska lägga mig, i alla fall några minuter, i soffan och ta igen mig lite också. 
 
Hoppas att ni får en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!