Till gamla lekparken

 




I förmiddags tog vi oss till den gamla lekparken som ligger inte allt långt från oss. Jag tycker det finns en tjusning med att gå dit, även om lekparken i sig inte alls har många klätterställningar eller moderna gungor etc. Jag vet inte om det är det att jag växte upp med en sådan lek- och rutschkana i trä som gör att jag gillar lekparken? Elias gillar, förutom att leka ute, att klampa i vatten och det fick han också göra på hemvägen. Att lyckas få fokus på lekande småkillar när man fotograferar har jag dock inte lyckats med utan får fortsätta öva på.    :)
 
Bye for now!  
 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja tycker du lyckas bra med dina bilder :) Hälsa dina killar. Kram

2012-09-02 @ 13:43:59

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!