Tankar inför vår första flygtur......

Lördagen den 8sept 2012 är det idag. Idag ska vi göra någonting som jag har sett fram emot lika mycket som jag inte har gjort det. Verkligen tudelade känslor här. Elias är jättelycklig och spänd inför vår tur idag, och jag hoppas att allting kommer att gå bra och att ingenting händer. Jag litar på P, det gör jag, men jag litar inte riktigt fullt på Seastar'en..... 
 
Om allting går som det ska, vilket det givetvis kommer att göra, så landar vi vid två-tiden idag i Göteborg. Istället för en sju-timmars resa med bil ska vi flyga i 1timma 15min, vilket är en jätteskillnad. Tänk att vi har den möjligheten, och när vi har den måste vi åtminstone en gång ta den. Har vi tur kommer ingen av småkillarna heller gripas av panik utan Simon kommer att sova hela flygturen (vi försöker pricka in flygningen med hans vanliga sovtid efter lunch), och Elias kommer att somna en stund han också. Sedan blir det lek och tid att umgås med bror, Karin och kusin Oskar. Härligt! 
 
Nu, dags att tvätta ur färgen som jag slängde i håret för en liten stund sedan, duscha, packa och göra oss i ordning för avfärd. Har jag sagt att jag älskar er, min familj, mina nära och kära, vänner och alla jag har i mitt liv? Jag gör det, så ni vet!    :) 
 
Hoppas ni får en fin lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!