Klickat hem från BonPrix

Härom dagen hämtade jag ett paket som låg och väntade från BonPrix med kläder till hela familen som jag klickat hem. Det var nästan som julafton här när paketet öppnades. Elias öppnade både sina egna och Simons påsar med kläder, och var jätteglad över allt (även om de bara fick några plagg var). Jag är glad för att kläderna som jag beställde till mig passar och längtar efter att kunna ha mina nya linnen på mig i Thailand, men mest glad är jag för att P gillar sina två stickade tröjor som jag klickade hem åt honom. De är snygga på bild, men de är riktigt snygga på P. Lyckad shopping med andra ord och alla är jättenöjda.   :)   
 
 
Snygga mysbyxor samt två T-shirts till Elias....    
 
samma lika mysbyxor samt T-shirts till Simon..... 
 

två linnen samt en T-shirt till mig..... 
 

samt två stickade sköna tröjor till P.
 
 
Nu har jag fått order om att klicka hem fler av de stickade tröjorna till P, men i andra färger. Så, en ny beställning ska klickas hem inom kort. Visst är det bra att shoppa på nätet!    ;) 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Bekvämt och kul att nätshoppa =)

TRevlig måndagskväll!

2012-09-24 @ 20:08:36
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!