Inspiration på Instagram

Jag är helt såld på Instagram. Min käre bror och P retar mig varje gång jag nämner det då jag tidigare sade att jag absolut inte har något behov alls av en iPhone. Jag hade fel.    ;)
Hursom, jag tycker det är jättekul att knäppa kort och att dessutom nu kunna lägga ut dem lite snabbt så att de som vill kan ta del av min/vår vardag är perfekt.

Förutom familj, vänner och bekanta följer jag dem som inspirerar mig på Instagram, och det finns tre som gör det nästan varje dag. Åh, så coola kort de lägger ut! Tänk att kunna baka och göra så fina saker. Någon dag ska jag försöka mig på roliga cupcakes och trots att det inte kommer att bli lyckat de första femtio gångerna så ska jag försöka att inte ge upp. Elias och Simon ska någon gång, när de bjuder till kalas, få ha tårtor och muffins som de tycker är roliga, coola och goda.    :)

Om ni har Instagram, kika gärna på:

Creativefoods

Bakefood

Lifeandfoods



ByeBye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!