En morgon utan huvudvärk!

Härliga onsdagmorgon! Det är första morgonen på nästan en vecka som jag vaknar upp utan huvudvärk och det är helt underbart. Inatt har vi sovit helt ok och har jag tur så har nattens sömn hjälpt kroppen att bli av med förkylningen och därmed den lilla bihåleinflammation jag har haft som har bidragit till huvudvärken. Hoppas hoppas. Hoppas även att Simons näsa slutar rinna så att han också blir helt frisk. 
 
Idag är det en helt vanlig onsdag här hemma hos oss. Om ett tag ska Elias iväg till dagis, och Simon och jag blir hemma och donar. Någon gång under dagen kommer även pelletsbilen komma förbi för att fylla upp pelletsförrådet, och det hade varit perfekt om den kommer när Elias är hemma så att ha får se bilen då han tycker att det är jättespännande med stora maskiner. Tidigare imorse blåste det rejält och vi får se om det går att vara ute med Simon. Jag kan inte låta bli att tycka synd om honom när hans ögon rinner på grund av hård vind. Jag vet inte om det egentligen är obehagligt för honom, eller om det är mest jag som tycker att det borde kännas konstigt, men det tar emot att gå promenader och leka. Vi får se hur vi gör. 
 
Nu, en kopp kaffe och sedan ska vi smått packa oss iväg till dagis. 
Ha en bra dag idag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!