En förmiddag inne

Jag har varit trött denna fredagförmiddag. Givetvis blev det inte jättemånga timmars sömn för min del inatt, medan småkillarna har haft ork då de sov både i bilen och sedan i sina sängar. Tack snälla pappa som hade laddat en termos med kaffe till mig innan han for till jobbet imorse.

Jag hade tänkt att vi skulle ha tagit en PW i förmiddags, men då det är rackarns kallt väntar jag till eftermiddagen så slipper småkillarna frysa om sina näsor. Istället har vi lekt med Lego, och det var kul det med. Elias och Simon har sprungit runt med sina polis-flygplan, jättesöta var de. Elias flygplan byggde jag, medan Simon byggde sitt eget.     :)  

 

 

fotograferat med min iPhone

 

 

Hoppas ni får en bra fredag! 

Bye for now! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!