Målat på disktrasor

Jag tycker verkligen om att pyssla, och riktigt kul är att även Elias tycker om det. Speciellt mycket tycker Elias om att måla med pensel, både hemma och på förskolan. Härom dagen shoppade jag lite diverse på Panduro och både igår och idag har Elias pysslat och målat för fullt med både jultema och lite valfritt. Denna gången har vi (mest Elias för jag har inte fått vara med!) målat på disktrasor och det har blivit jättebra. Jag ser fram emot att ha disktrasorna upphängda ett tag i köket innan vi sedan tar dem till användning. Så coolt att ha egendesignade disktrasor. Och, håller de inte någon längre stund så vet vi precis hur vi ska göra för att måla nya, Elias och jag.     :)  
 
Det vi behövde till detta pyssel var disktrasor, textilfärg och pensel. (Klichéer klarar man sig utan, men vi testade det också.) Enkelt och roligt pyssel. Jag hade gärna visat disktrasorna som Elias har designat, men då det snart är jul håller jag på resultatet lite till.      ;)
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!