Det är en helt underbar......

Det är en helt underbar torsdagförmiddag ute! Åh, så härligt! Idag behöver vi åka iväg och handla mat samt fixa med lite diverse inför helgen, men det lockar tyvärr inte alls då jag hellre vill vara ute hela dagen. Vi får se hur vi planerar in allting.

Annars fortsätter Simon ha lite feber, så tyvärr kan vi inte hälsa på hos någon utan får hålla oss på lite avstånd. Vet inte om det är de fyra tänderna som kikar fram eller om det helt enkelt är förkylningen som gör att han har feber. Näsan rinner på honom mest hela tiden. Resten av oss är relativt pigga och jag tror (peppar peppar) att min förkylning snart har gett sig.

Nej, nu ska jag gå ut och göra Elias sällskap. Simon sover förmiddag i vagnen och det är dags att passa på att leka med Elias. Och, ta en förmiddagskaffe på altanen.    :)

Ha en skön torsdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!