Smidig? -Nej.

Fredag. Jag är helt mör i kroppen. Igår såg vi till att verkligen kratta undan alla gamla löv och en himla massa mossa, och det känns idag. När jag lade mig igår kväll orkade jag nästan inte lyfta armarna ens och ryggen värkte. Idag hänger (tränings)värken fortfarande i och jag är allt annat än smidig. Men, så snart jag tittar ut genom fönstret på vår gård så är det helt klart värt det. Det ser bra ut. Gubbsingen hann även köra ut både kalk och gödsel (bättre sent än aldrig), vilket var perfekt då det nu regnar. (Tydligen var han ett vitt kalkmoln som kom in igår kväll då det hade dammat så mycket.) Nu återstår bara att hämta hem gräsklipparroboten när gräset börjar växa.     :)

I och med att det regnar borde jag och småkillarna ta en städdag här hemma. Det var alldeles för länge sedan jag hann med att plocka igen. Än så länge mår Simon och jag bra, så kanske blir det en tur till ICA Maxi också. Vi får se vad dagen bjuder på. Som sagt, jag är inte allt för smidig idag så det blir nog lugnt.

Ha en bra fredag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!