Regn, trötthet och tandgnissel

Just nu händer det verkligen inte mycket alls i mitt liv. Jag är åter trött (som vanligt), men jag skyller på det gråa vädret och regnet ute. Jag funderar på vad det är jag allra mest behöver just nu. Åka in till stan och strosa runt? Sova? Städa så att det inte är ett sådant kaos här hemma då jag blir stressad av det? Plugga? Eller, bara ge mig ut i regnet på en promenad med stavarna?

Simon har varit väldigt ledsen idag, och jag tror att det är de tre tänderna som spökar. En tand uppe har nu kikat fram, men det är ytterligare en på väg uppe samt en nere. Är säkert inte alls skönt. Dessutom har Simon idag gnisslat tänder för allra första gången. Tror att han hittade tänderna, eller kom på att de finns där, och var tvungen att känna efter hur det kändes. Illa lät det i alla fall och jag hoppas att han inte kommer att gnissla allt för mycket.

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska äta till middag idag och sedan hoppas jag att gubbsingen har mer ork än jag har så att han orkar leka med småkillarna fram tills läggdags. Man kan alltid hoppas. Eller?    :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!