Över hos grannen

Fika och prat med snälla Madde med -e var precis vad jag behövde denna eftermiddag. Hela förmiddagen har det varit lite grått och trist ute, och med en Simon som blivit förkyld, gnällt och inte riktigt vet vad han vill förutom att sova på mamma, så har det varit tungt. Så pass så att jag tillslut fick ont i huvudet. Att själv få komma iväg till Madde utan småkillar, bara prata, samt sitta i solen och njuta var guld värt. Mår mycket bättre nu. Tack, Madde!   :)

Roligast var ändå att se, nu när jag kom hem, att Elias har tagit sin kratta och gått över till grannen för att hjälpa honom pyssla på gården. Sedan har även granntjejen mittemot hämtat sin kratta. Hur kul som helst. Tanken att både Elias och Simon kan och vågar gå över och leka med grannarna gör mig glad, och att även tjejen mittemot är där och leker är perfekt.  



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!