En del att fixa idag

Redan onsdag. Det känns verkligen som att jag inte hinner med mitt liv. Dagarna rullar på, rullar förbi och jag hinner inte njuta av dagarna så mycket som jag önskar. Hur är det då inte för alla som jobbar!? Hur kommer det då bli när jag väl börjar jobba???

Hursom, idag är det en del som ska fixas och bockas av på To do-listan. Jag måste åka in till stan och köpa en present till vår lille Simon som fyller 1år imorgon. 1år! Jösses! Sedan behöver jag köpa linser, diverse på H&M, åka in till ICA Maxi för att handla mat, ta oss till BVC för vägning och mätning av vår 1åring, och sedan ska jag sätta mig och googla på tårtbotten á la LCHF (funderar på att testa det imorgon), samt baka. Utöver detta är det som vanligt fixa lunch, hämta på dagis, middag, lek och kvällsrutiner som ska hinnas med. Kanske dags att sätta igång?     :)

Ha en bra onsdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!