Lite fuskigt....

Är det inte lite fuskigt att Simon vaknar, och därmed givetvis även väcker oss, vid fem-halv sex-tiden och sedan gott somnar i vagnen vid halv tio!?!      ;)



Idag blev det promenad till dagis då bilen är på service, och lite tur med vädret har vi ändå då det är blå himmel och sol idag. Visserligen blåser det ganska ordentligt, men jag går hellre ut med vagnen i blåst än i regnväder. Elias är iväg i några timmar nu och det gick något bättre att lämna idag, även om han blev ledsen när jag gick och ville vinka många gånger. Dessutom har vi tyvärr hunnit ha två duster hemma denna morgon vilket kanske gjorde honom lite ledsen. Det är tredje morgonen jag vaknar upp med huvudvärk och jag kan bara konstatera att jag inte orkar med gnäll och gråt innan värktabletten gjort sitt. Inte alls rättvist mot någon av killarna, men det är tyvärr så. Det är dags för denna förkylning att ge sig nu, tycker jag.  

Hoppas att ni får en bra tisdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!